Oprogramowanie

SMALL BUSINESS


Program Small Business przeznaczony jest do kompleksowej obsługi małych i średnich firm ze szczególnym uwzględnieniem firm handlowych posiadających urządzenia fiskalne.
Mimo swej wszechstronności program jest łatwy w obsłudze, posiada przyjazną platformę komunikacji z użytkownikiem, a co najważniejsze doskonale sprawdza się w codziennej praktyce. Program wyposażony jest w szerokie możliwości raportowania, a wśród jego szczególnych cech należy wymienić dużą elastyczność pozwalającą na dostosowanie programu do indywidualnych potrzeb użytkownika.

 

Podstawowe możliwości programu:

 Prowadzenie gospodarki magazynowej.
 Wystawianie faktur Vat w cenach netto i brutto.
 Wprowadzanie zakupów wg dokumentów w cenach netto i brutto.
 Kartoteki kontrahentów z bieżącym saldem transakcji i płatności.
 Gospodarka magazynowa rozszerzona o produkcję (przychody i rozchody
   wewnętrzne).
 Lista dłużników i wierzycieli.                                                                                                           
 Rejestr wpłat i wypłat kasowych - wystawianie KP i KW.
 Rejestr wpłat i wypłat na konta bankowe - wystawianie poleceń przelewów                           
   i przekazów bankowych.
 Raporty ze sprzedaży, zakupów, kasowe. Przesunięcia międzymagazynowe.
 Inwentaryzacja - protokół różnic, spis towarów z dodatkową możliwością
   wyszczególnienia dostaw, z jakich pochodzą towary.
 Współpraca z drukarkami fiskalnymi.
 Współpraca ze skanerami kodów kreskowych.
 Drukowanie kodów kreskowych.
 Możliwość samodzielnego tworzenia wzorów dokumentów - zmiana wyglądu faktury,
   rachunku itp.
 Drukowanie polskich znaków na dowolnej drukarce obecnej na naszym rynku.
 Export/import danych do/z formatu DBF lub TXT.
 Możliwość wczytania danych z dowolnego programu opartego na bazach DBF.

Podstawowa wersja programu może być rozszerzona o dodatkowe moduły (za dodatkową opłatą):
      kasy fiskalne
      kadry płace
      księga podatkowa
      księga handlowa
      praca sieciowa
      samodzielne stanowiska POS
      filie (przesyłanie danych pomiędzy filiami firmy a centralą),
        występują w odmianach:
        - filie pełne
        - filie uproszczone
        - filie POS




SUBIEKT GT


Subiekt GT to nowoczesny system sprzedaży stworzony z myślą o firmach, które poszukują sprawnego narzędzia wspomagającego całościową obsługę działu handlowego, sklepu, punktu usługowego, rzemieślniczego, itp.

Subiekt GT jest kolejną wersją znanych w Polsce systemów firmy InsERT: Subiekta 4, Subiekta 5 i Subiekta dla Windows. Dzięki bogatej funkcjonalności oraz prostej, intuicyjnej obsłudze, program sprawdza się w każdej sytuacji. Zastosowane technologie i rozwiązania biznesowe sprawiają, że Subiekt to najczęściej w Polsce wybierany program do wspomagania sprzedaży.

Subiekt GT jest sprawnym i szybkim systemem wyposażonym w najnowsze rozwiązania interfejsowe czyniące go programem bardzo ergonomicznym i przyjaznym dla użytkownika. Jednocześnie jego wszechstronność i możliwości konfiguracji czynią go produktem niemal dla każdego.

Subiekt GT jest częścią linii InsERT GT, która zawiera również Rachmistrza GT – program do prowadzenia książki przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego, Rewizora GT – program do prowadzenia księgi handlowej, Gratyfikanta GT – system kadrowo-płacowy oraz Gestora GT – system zarządzania relacjami z klientami. Motor bazy danych zastosowany w programach linii InsERT GT to Microsoft SQL Server 2008 R2, który w bezpłatnej wersji Express Edition jest dostarczany wraz z systemem. Od wersji 1.29 Subiekt GT jest w pełni zgodny z Microsoft SQL Server 2012.

Podstawowe możliwości Subiekta GT:

  • pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych;
  • prowadzenie kartoteki kontrahentów, obejmującej również informacje typu CRM; możliwość definiowania rubryk z dodatkowymi informacjami;
  • prowadzenie kartoteki towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych z rozbudowaną kalkulacją cen (10 poziomów cen sprzedaży, w tym ceny walutowe);
  • pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ itp.; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury;
  • obsługa przedpłat, płatności kartą kredytową oraz sprzedaży kredytowanej;
  • obsługa zamówień z rezerwacją towarów oraz fakturami zaliczkowymi;
  • rozbudowana obsługa rachunków bankowych (złotówkowych lub walutowych) z operacjami wpłaty, wypłaty i transferu (plus opłaty prowizyjne, wyciągi, itp.);
  • pełna obsługa rozrachunków (należności i zobowiązań), w tym rozrachunków wielowalutowych;
  • wiele różnorodnych zestawień, raportów i analiz; możliwość tworzenia własnych raportów;
  • rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów paskowych);
  • pełna integracja z systemem zarządzania relacjami z klientami (CRM) Gestor GT;
  • pełna integracja z komputerową księgą przychodów i rozchodów Rachmistrz GT oraz systemem finansowo-księgowym Rewizor GT.

Użytkownikom, którzy chcieliby dopasować Subiekta GT do specyficznych potrzeb, polecamy Sferę dla Subiekta GT – dodatek umożliwiający rozbudowę systemu sprzedaży. Funkcjonalność Subiekta GT rozszerzą również specjalne pakiety – niebieski PLUS dla InsERT GT, zielony PLUS dla InsERT GT, czerwony PLUS dla InsERT GT.

Integracja programu z mobilnym Subiektem, oscGT i Sello stwarza całkiem nowe możliwości, sprzyjając poszerzeniu rynku zbytu. Towary z Subiekta GT mogą być sprzedawane w terenie (mobilny Subiekt) oraz w internecie – zarówno w sklepie internetowym (oscGT), jak i na aukcjach (Sello).


 
Powyższa oferta ma jedynie charakter informacyjny.
W celu zapoznania się z pełną i aktualną ofertą oprogramowania oraz jej szczegółami prosimy o kontakt z naszym biurem handlowym.
OfertaPoradnikKontakt